søndag 20. april 2008

THIAGO



Man, you are such a great and awsome person
You will be missed alot when you leave
And yes, like Eva said.. your time has come...
But you have to know that you always can come back to us!
Whenever you want! There is always a time for that also!!!
And to say goodbye is not a easy thing, but always think of the good times you had here!
..That's what I'll do..

Thiago, I will miss you !
God bless you!!!!!
Ikke glem sub, vi vil ikke glemme deg! :)

Hope to see you again, very soon!

Jeg er glad i deg : )

1 kommentar:

Thiago sa...

Tusen Tusen Takk!
Det er en fantastisk post.
Jeg vil savne deg og alle sammen i Sub Scene.
Jeg hadde specialt tid der.
Jeg er so glad nå jeg har venner fra alltid (og jeg vil vente til din besøk i brasil).
Jeg også laert å strikke med deg.hahaha
Jeg skal tilbake til Oslo i mai 16 og jeg vil ha "ha det fest" i mai 23.
Vi sees snart
Thiago