fredag 29. februar 2008

Tokio Hotel <333333333333333333333 NÆÆÆT


AHH SHIT for en dag


Sitter på skolen. Kjeder meg.


JASMINA er ikke her idag. HVAFAEN
Da merker man hvor kjipt det er å ikke ha en å bitche med! Goddamn, bitch <3>


Har vondt i magen min, tenk V.P ! Savner deg. Og..Og..Skal sitte her lenge..



Hårgalåten - In flames, repeat. Vil du også høre på den?! ÆÆÆÆÆH *gjesp*'


Vil spille worms. Og når jeg kommer hjem skal jeg dusje..
Og ordne meg, for å såå stresse ned til byen for å møte Akibaby.
Sweeney Todd, tonight.
Og bajs på alle de som sier den er rævva. Har dere lest boka? Eller sett eldre musikaler?
DIDNT THINK SO
Anyways. Skal se film.
Fordi Aki har invitert meg på date. Og jeg er blakk.
Og aki betaler alt. Fordi hun er glad i meg.
Og tenk, jeg får en iste peach av henne og hesteskoer.

Noenganger blir jeg glad, selvom det er vanskeligi disse tider, men er litt glad nå. V.P <3?

KJIPT HÆÆÆÆÆ

Jasmina, kom deg tilbake fra gokk.
Skal vi kjøpe kjole?
Og forresten, ønsker meg en cola.



Ingen kommentarer: