fredag 1. februar 2008

Jeg, Maiken, vil med denne bloggen ære og hedre den største og tøffeste bloggeren Ingrid Hårnisse


Ingrid er sjefen.
Det er ingen tvil om det.
Derfor vil jeg dedikere meine blogg til Frk. Hårnisse [ hairdoll.blogspot.com ]

"...Det var ein gång for lenge sida hvor eg sat inne på rommet mitt.
Heilt utslitt håpa eg det ville kome til å skje noko magisk, noko som skulle få meg til å sjå det vakraste lyset. Nesten slik som ein kan sjå når regnubuen kikar fram.
Og det var da det skjedde, Ingrid logga på msn og der var det ein link.
Eg følte ein slik trang til å kika.. og det gjorde eg.
Og brått, der kom lyset! Eg følte ein slik glede inne i meg sjølv.
Eg var nødt til å klypa meg i armen "Drømar eg?"
Nei, eg drømte ikkje. Det var sant! Ein blogg! Og ikkje en hvilken som helst blogg, men Ingrid sin. "


J'espère que vous appréciez mon blog, Hårnisse

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Aww! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333333

Helene sa...

Mai-chan! ^^ <3 *blogg lagt til i bookmarks*

"私はバナナが好き" evnt.
"私はバナナが好きです".
(Brukes skriftlig.)

I'll be watching you! (>_')

Maiken sa...

(: