onsdag 28. januar 2009

Onanering i klasserommet og PSDTUTS

Kom på skolen idag kvart over åtte og begynte å kjede meg med engang jeg kom inn i klasserommet. Kjøpte min vanlige iskaffe i kantina og satte meg ned. MEN SÅ skjedde det noe HELT utrolig - vi skulle i auditoriumet og høre på Palestina/Israel foredrag
(med en SU'er, en palestinakomitedame og Erik, kirkens nødhjelp mann.)
Uansett, det var veldig spennende.



Storefri................................................................................................ferdig



Så begynte vi med arkitekturoppgaven vår, "lag et museum". Men siden Johanne går i klassen min og er så kul hadde vi det mye morsommere! For Johanne har kjøpt seg ett medlemsskap (99 dollar!) på http://www.beautifulagony.com/ en natt hvor hun ikke sov og kjedet seg, og takk for det.




Og jada, det er en side med folk som filmer seg selv, OG KUN hodet når de runker. Hahahhahahahahaaaaaaaaahahahahahha
hahhahahahhhhhhhhhhhhahahahhaha
HAHAHHAHAHHAHAHAH jeg dævver.


Men vi måtte bli litt særiøse, tviler. Men siden Johanne hadde ny time og
Ingr skulle i foto og trykk timen med Maja måtte vi andre nøye oss med PSDTUTS og kaffe.


Hardt jævla liv.

8 kommentarer:

Microscope sa...

Dokk e skada, du veit dæ maiken ? xD

Maiken sa...

hahahhahahhahahahahaha !

Ames sa...

Fantastisk haha

Tor-Arne sa...

Maike Maiken.... HVORDAN KAN DU SE PÅ ONANERING UTEN MEG?: O

Helene sa...

hahahahahahahahahahahahaha I <3 that site

Agnes. sa...

Bwahaha! XD

LolitaRecipes sa...

Ooooyeaaaaah xD

Tenk om du finner noen du kjenner der ? 8D XD

Maiken sa...

Føler du deg truffet Aki min? :D HAHAH